simmacyklaspringa.blogg.se

Den här bloggen handlar mycket om just att simma cykla och springa. Jag heter Simon och håller på med triathlon. Det här är min blogg som mestadels kommer att handla om träning. Inspiration tips och trix samt en hel del om hur man får träningen att passa ihop med livspusslet i övrigt.

Nån som har koll på blogger?

Publicerad 2013-04-17 14:04:15 i Allmänt,

Det här är ju min alldeles nya blogg och till på köpet mitt alldeles första försök till bloggande. Är det nån (förutsatt att någon råkar läsa det här) som har koll på detta bloggverktyg? Valde en layout jag gillade, men hur byter jag bild? Känns ju inte ascoolt att ha en bild på en matta. Jag vill ha en bild på en cykel eller liknande! Eller ska jag bara börja med göteborgsskämt om att hålla sig på mattan och legitimera min header på så sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simon

Jag heter Simon och bor i Årsta med min familj. Jag håller på med triathlon på en ganska ambitiös amatörnivå och gör vad jag kan för att balansera jobb, träning och familjeliv. I den här bloggen tänker jag dela med mig av egna erfarenheter kring träning. Tipsa om olika typer av träningspass och träningsformer. Samt skriva om träningsrelaterade saker som intresserar mig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela